بازی Gran Turismo 7 هفته آینده سه ماشین جدید اضافه می کند

بازی Gran Turismo 7 هفته آینده سه ماشین جدید اضافه می کند

این یک جاده پر دست انداز برای Gran Turismo 7 بود. این بازی از راه اندازی موفقیت آمیزی برخوردار بود که با استقبال خوب منتقدان و تجاری مواجه شد، اما پس از آن با واکنش شدید طرفداران در مورد تعدادی از مسائل، از جمله ریزتراکنش ها، به سرعت دنبال شد. توسعه‌دهنده Polyphony Digital گفت که برای رفع نگرانی‌های بازیکنان کار می‌کند و از آن زمان به‌روزرسانی‌ها برخی موارد را در بازی به همین منظور تغییر داده است.

 

البته به‌روزرسانی‌های بیشتری به دست می‌آیند، و همانطور که انتظار دارید، برخی از آنها محتوای جدیدی را نیز به همراه خواهند داشت.  Polyphony Digital قبلاً تأیید کرده بود که Gran Turismo 7 دوره‌ها، رویدادها، اتومبیل‌ها و موارد دیگر را در به‌روزرسانی‌های پس از عرضه دریافت می‌کند و یکی از این‌ها هفته آینده خواهد آمد. همانطور که توسط Kazunori Yamauchi تهیه کننده در توییتر به اشتراک گذاشته شد، به روز رسانی هفته آینده سه خودروی جدید را به لیست GT7 اضافه می کند. جزئیات مربوط به خودروهایی که قرار است اضافه شوند باید در روزهای آینده ارائه شود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/5063

خبرنامه بازی ها

گالری